Reklamačné podmienky

Reklamačný poriadok sa riadi príslušnými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, Európskej Únii a obchodnými podmienkami.

Vzhľadom na charakter a povahu tovaru neodstraňujeme vady na výrobku. Pri reklamácií sa môžete rozhodnúť, či Vám vymeníme tovar kus za kus, vrátime zaplatenú sumu alebo s doplatkom/preplatkom vymeníme za iný tovar.

Pre uplatnenie reklamácie stačí, ak nám tovar doručíte poštou na našu adresu. Pre urýchlenie reklamácie budeme radi, ak budete postupovať podľa nižšie uvedeného postupu.

Postup reklamácie:

  1. Pošlite tovar Slovenskou poštou na nasledujúcu adresu:
    INTERNET BUSINESS s.r.o.
    P.O.Box 85401
    854 01 Bratislava
  2. Tovar pošlite klasicky Slovenskou poštou, doporučene. Dobierky nebudú prevzaté!
  3. Produkt zabaľte tak, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave.
  4. Vyplňte a odošlite nám online reklamačný formulár ktorý nájdete tu.
  5. Doručenie reklamovaného tovaru k nám, Vám potvrdíme emailom. Ak sa tak nestane do dvoch týždňov od dátumu odoslania, kontaktujte nás, pretože mohlo dôjsť k strate v preprave.
  6. O celom priebehu reklamácie Vás budeme informovať telefonicky a/alebo e-mailom