FAQ - časté otázky

Potrebujete s niečím pomôcť a nenašli ste informácie u nás webe? Nižšie nájdete odpovede na otázky, ktoré sa nás pýtajú zákazníci najčastejšie. Ak ste stále nenašli odpoveď na svoju otázku, neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu.

Ako si môžem u vás objednať?

Ak ste našli produkt, ktorý si chcete kúpiť, stačí ho vložiť do košíka. Produkty môžete do košíka pridávať alebo vymazávať, až kým nebudete so svojím výberom spokojný. V hornom pravom rohu nájdete ikonku košíka, cez ktorú môžete tovar zaplatiť kartou online, prevodom alebo si zvoliť platbu pri prevzatí na dobierku.
Ak by vám nákup cez košík nevyhovoval, pokojne sa na nás obráťte telefonicky alebo emailom a objednávku vám radi vytvoríme my.

Bude balík zabalený diskrétne?

Diskrétne balenie je našou prioritou. Uvedomujeme si, že to, odkiaľ si tovar objednávate, je vaša súkromná vec. Preto robíme maximum pre to, aby to tak zostalo aj naďalej. Na balíku nenájdete názov nášho obchodu, nálepky alebo texty, ktoré by mohli prezradiť, odkiaľ ste si tovar objednali. 
Pozrite si ako vyzerá nami zabalený balík

Kedy dostanem svoju objednávku?

Robíme všetko preto, aby sa k vám objednávka dostala čo najskôr. Objednávky prijaté do 13:00 stihneme zabaliť  a expedovať ešte v ten istý deň. Väčšina balíkov je teda doručovaná nasledujúci pracovný deň. Samozrejme nemôžeme ovplyvniť prípadné meškanie na strane dopravcu.

Môžem si produkt vyskúšať a následne vrátiť?

Erotická pomôcka
Vzhľadom na charakter tovaru, je možné vrátiť iba neotvorený a nepoužitý tovar v jeho pôvodnom obale. Nie je možné vrátiť/vymeniť tovar, ak bol tovar uzavretý v ochrannom obale a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.

Spodné prádlo
Odporúčame tovar skúšať len v domácom prostredí, aby nedošlo k poškodeniu, či zašpineniu. Spodné prádlo si môžete skúšať iba na vlastnom spodnom prádle, nie na nahom tele. Visačky pri skúšaní neodstrihávajte.

Čo ak sa mi produkt nepáči?

Ak sa vám tovar nepáči máte 100 dní na jeho vrátenie/výmenu. 
Vzhľadom na charakter nášho tovaru, je možné vrátiť iba nerozbalený a nepoužitý tovar (v prípade spodného prádla platia informácie vyššie). Nie je možné vrátiť/vymeniť tovar, ak bol tovar uzavretý v ochrannom obale a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený. Prosím, prečítajte si presný postup vrátenia

Čo ak produkt nefunguje?

Na všetky naše produkty sa vzťahuje 2-ročná záruka. Ak produkt prestal fungovať, obráťte sa, prosím, na náš zákaznícky servis. Produkt si budete môcť vymeniť za nový kus, alebo vám vrátime peniaze.

Na produkty značky Satisfyer sa vzťahuje 15-ročná záruka.

👉🔋 Súčasťou balenia niektorých vibračných produktov sú aj batérie. V občasných prípadoch sa môže stať, že batérie môžu byť z dôvodu dlhšieho skladovania nefunkčné, čo ale nemusí znamenať že celý výrobok je nefunkčný. Preto, ak máte pocit, že výrobok nefunguje, odporúčame vyskúšať najprv iné batérie (neodporúča sa kombinovať dve rôzne značky batérií). Ak zistíte, že problém spočíval v batériach, neváhajte nás kontaktovať a zabezpečíme príslušnú kompenzáciu. Vaša spokojnosť je pre nás na prvom mieste!

Ak sa ukáže, že ani výmena batérií nepomohla a ide o chybný produkt, prosím, kontaktujte nás k zahájeniu reklamácie.

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

Reklamácie sa snažíme vybavovať obratom. Nenecháme vás čakať 30 dní, všetko sa snažíme riešiť promptne a čo najrýchlejšie k vašej spokojnosti. Reklamácie zvyčajne vyriešime do 1 týždňa.

Ako dlho trvá vrátenie peňazí ak vraciam tovar?

Váš balík si preberieme na pošte do týždňa, následne vašu požiadavku na vrátenie spracujeme a peniaze vraciame obratom. Zvyčajne trvá celé spracovanie 4-8 dní, v ojedinelých prípadoch do 14 dní.

Kam mi budú vrátene peniaze?

Peniaze vraciame prevodom na váš bankový účet, ktorý nám prosím vopred zašlite. Peniaze poštovou poukážkou a v hotovosti nevraciame.

Doručujete aj do Česka?

Pre doručenie do ČR odporúčame našu českú verziu webu: www.lolipop.cz.

Doručujete aj do zahraničia?

Do Česka a Maďarska doručujeme automaticky cez naše zahraničné verzie webov. Ak máte záujem o doručenie do inej krajiny, prosím, kontaktujete náš zákaznícky servis, ktorý vám dá bližšie informácie o poštovnom a pod.

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Ak vaša objednávka ešte neopustila náš sklad, môžete ju zrušiť. Stačí, ak kontaktujete zákaznícky servis emailom, telefonicky, alebo cez sms a požiadate o jej zrušenie. Ak sme objednávku už odoslali a potvrdili vám to emailom, jej zrušenie už nebude možné. V takom prípade môžete využiť odstúpenie od zmluvy a poslať nám objednávku späť.

Máte aj kamennú predajňu?

Kamennú predajňu nemáme, aj vďaka tomu vieme mať bezkonkurenčné ceny. V rámci Bratislavy si však po dohode môžete objednávku vyzdvihnúť v našom sklade v Petržalke. O možnosti osobného vyzdvihnutia sa prosím, vopred informujte na zákazníckej linke/emailom.